Pages

Thursday, July 30, 2009

dipulangkan ke tepeng

hari selasa- aku rasa suara aku macam serak2 basah, memang best, kalau suruh nyanyi lagu ela memang orang ramai akan teruja...
hari rabu- tiba2 badan aku rasa macam pelik2....suhu badan naik...adeyh....rupanya demam...
suara memang xde, dah tak jadi serak2 basah....g klinik, tapi xdpat mc.
hari khamis- klas static trpaksa diponteng, aku memang xlarat, tp aku g klas circuit... lepas klas circuit aku g lagi klinik...demam aku kali ni makin teruk...dapat la mc 2 hari...
dan...akhirnya malam khamis aku balik ke tepeng menunmpang dengan mak sedara....diorang kebetulan nak balik tepeng....syukur2..

2 comments:

ika gawus said...

selamat pulang... :)

peche said...

dah nak balik uia balik....~

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...