Pages

Wednesday, September 23, 2009

sakan-2

Alhamdulillah, malaysia aman...
dari raya first sampai raya ke-4 hari ni, aku sesangat busy ke rumah2 member, 40km dari rumah pon aku sanggup pergi...bila lagi nak jumpa kan...raya je, makanan macam2..
bihun,mee rebus, mee kari, koteaw goreng, koteaw hailam, cuma~ nasi je x jumpa2...hahahaha
dah brapa hari tak makan nasi ni.. balik malam2, sampai rumah, adik aku pon bising2, "eh anak teruna ni meriah sangat raya ni", hehe, aku memang happy, esok plan nak pegi umah cikgu2 skolah lama plak, pastu plan nak main futsal..ish2, plan memang baik punya~..
dah makan2, kumpul lemak, pastu kena la main, kasi lemak pecah balik....hahahaha...
apapun...raya kali ini adalah yang paling sakan bagi aku, penat2 pon dapat jumpa member2 lama....best2 :)

0 comments:

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...