Pages

Thursday, September 2, 2010

Ujian di celah kegembiraan

Alhamdulillah, stakat ni ok~
sem ni nmpak prjalanannya lebih baik, lain crita ngan short sem, bnyak cabaran. Sememangnya, kegembiraan, tapi hakikatnya ujian di celahan kegembiraan ni yg buat aku kadang2 terfikir2, penin2, jadi tensi2 pon ada, masyaAllah. Dah lama2 baru aku sedar yg sebenarnya dugaan waktu2 kegembiraan ni lg berat! klau waktu short sem tu macam2 hal, tapi aku rasa seperti diisi dengan satu elemen penyembuhan segera, dapat hadapi dengan tenang~ Sangat terbukti Allah itu maha adil, maha mengetahui. Kerap sbenarnya aku belek2 message2 yg ada dlm hp ni, pasti terbaca balik message yg mak hantar tu "jaga maruah keluaraga, jangan suka berangan kosong" pasti tersentuh.... arghh,,mak, mcm mana la nak elak dari berangan kosong nih??? kena kerja kuat ni, isi masa lapang dengan membaca ke....mungkin, tapi ternyata!, ujian di celah2 kegembiraan ini lagi berat untuk aku hadapi dari dugaan yang terang2. Semoga aku diberi kekuatan! amin~


p/s: hanya aku je yg paham mungkin apa yg aku tulis ni =)

2 comments:

Anonymous said...

semoga akhi diberi kekuatan dan keteguhan iman utk mengharunginya..ameen..

peche said...

insyaAllah, amin~

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...