Pages

Tuesday, November 9, 2010

penangan Facebook

aku kurang pasti bila aku baca tentang ni, tapi dalam miggu lepas juga,

Seorang ibu di negeri Florida, Amerika Syarikat (AS) mengaku salah menggoncang bayinya sehingga mati kerana marahkan anak kecil itu mengganggunya bermain permainan ladang siber,Farmville di Facebook,

- ni adalah reality sekarang. Penangan FB sampai bole bunuh anak!!!??? selama ada account fb ni, macam2 berita keluar, macam2 yg aku perhatikan, org kita plak tanpa segan2 la letak gambar diorang dengan pasangan masing2, cukuplah! kalau ada ikatan yg sah pon tak digalakkan letak gambar bersama2, bole timbul riak plak nanti kan??

- apapun, ni nasihat je, untuk diri aku jgak, cuma berhati2 la ngn FB ye =)

5 comments:

Anonymous said...

yeah..nasihat..terrbaik!!tq2:D

Anonymous said...

hohoho,mcm2 dh skrg neh psl fb
that y dl mcm xmo buat tp lps fs del,kwn2 lost contact tpaksa wat gk...hehehe
kita guna utk kebaikan,bkn keburukan...
kan peche??

:D

peche said...

tu la bro apit, guna untuk kebaikan...haha, fs pon saya dh delete...

suha said...

ish3.....insaf2...

peche said...

insaf ye suha, aku pon ^^

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...