Pages

Wednesday, March 16, 2011

aku dalam kekurangan tetapi dalam kemewahan T_T



Walaupun aku dilahirkan dalam keadaan serba kekurangan, pergi sekolah dulu bawak beberapa sen je, melihat gambar ni, nak mengalir mata aku. Aku dikurniakan ibu bapa yg sentiasa ada disisi walaupun jauh. Aku memang seorang anak yg lupa. Sangat banyak pengorbanan ibu bapa.... T_T. Tak pernah aku jumpa orang yg lebih kaya dari ibu bapa aku. Sangat kaya dengan kasih sayang.

Tapi kepada mereka ini, tiada lagi tempat mendapatkan kasih sayang ibu bapa T_T

4 comments:

sahabat dunia akhirat said...

mewah dengan kasih sayang..bersyukurlah

peche said...

bersyukur sangat2

ANIS TAHIR said...

Alhamdulillah, kita cukup terdidik dgn ilmu dunia dan akhirat sedangkan ramai lg kat luar sana yg leka dan x cukup semua tu :)

peche said...

=)

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...