Pages

Saturday, November 14, 2009

BroGA-INg =)

memandangkan blog ini sudah lama ditinggalkan usang, hari ni ada bahan sket nak tulis, sebelum balik rumah dari uia, aku ngan arif sukarno cadang2 nak gi panjat bukit broga, aku memang sesangat setuju r, "ok, kita plan", kata aku kepada member2...aku memang bersemangat nak g sana ni, teringin sangat tengok sunrise, tiba2 arip kata kat aku " jangan mengharap, nanti mendapat", aku tak paham apa yg dia cakap, rupenye dia maksudkan jangan mengharap sangat nanti tak dapat tengok sunrise~

sampai masa hari nak panjat, pukul 4.30 pagi dah gerak dari uia, sejuk sampai ke tulang wOOO...
sampai kat semenyih dalam pukul 5.30, kata razi "kita semayang dulu la", aku ok je, huhu..
sebelum tu sempat la jugak beli2 nasi lemak sebelum panjat bukit.... semangat nih!

lepas semayang terus gerak ke kaki bukit, bila start panjat je, rasa macam lain macam je, tengok langit macam dah nak cerah, tapi hujan turun, aduh, hujan turun rintik2, maknanya memang xde peluang nak tengok sunrise ni.....hua, aku sudah sedey2, tapi terus jugak mendaki, dalam 30 minit mendaki, akhirnya sampai ke puncak pertama, hehe, xde la tinggi sangat bukit ni, tapi memang tak dapat tengok sunrise, sedey ada gak, tapi bila dapat tengok pemandangan atas tu, fuhhhhhh, tak bole nak kata apa dah, SUBHANALLAH~ itu pun kamilan yg peringatkan kat aku....hehehe...

apa pun memang menarik view atas tu... cantik, menarik....



layan nasi lemak atas bukit...hu~



menarik kan? macam 3000m atas paras laut, hahaha



hoho, sejuk gilo


aku layan pemandangan sorang2...


disebabkan tak dapat tengok sunrise, sem depan cadang nak panjat lagi bukit tu, aku tetap nak tengok sunrise, teringin sangat2...yeah!

1 comments:

ANIS TAHIR said...

Style !

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...