Pages

Thursday, April 1, 2010

semester 2 09/10

satu semester aku tinggal blog ni, tak tertulis, sekarang dah penghujung semester dah pun, final exam plak, tapi tujuan aku tulis bukan nak cerita pasal final exam, tapi sbenarnya nak promote tentang waja diri silat cekak ustaz hanafi yang akan berlangsung di UIA 31/7/2010 ni di CAC =).
Aku post skali video promo untuk waja diri ni, lepas ni kena traning ganas2, kasi dapat pingat emas banyak untuk UIA, tapi aku pasti bz dengan sbagai head com untuk bahagian karnival ni, tapi aku ada sub commitee yg bagus2 dan confirm boleh diharap untuk membantu aku, insyaAllahni videonya~


1 comments:

faaizz d. zul said...

wajadiri.
aku catering kot, underling alif. haha.

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...