Pages

Wednesday, June 9, 2010

short_sem yang membuka mata 0_o

Alhamdulillah, sekarang ni sudah di penghujung semester, walaupun pendek(ye r 2 bulan je), tapi input yg aku dapat terBAik!! selama 2 bulan kat uia, cabaran2, dugaan2 ada la sikit, takde la sebesar dugaan nabi Ibrahim menentang firaun, tak la sebesar nabi yusuf digoda cleopatra(lelaki bnyak yg fail bhagian ni), tapi bagi aku short sem ni adalah dugaan yg agak besar untuk aku. Kalau nak cerita panjang plak, bole dapat satu novel, haha, tapi yg paling best saat2 sport ream motor aku pecah, masuk lubang punya hal la ni. Cerita mcm ni, ada satu mlm ni aku kena gerak ke keramat dr Uia, ada trainin sket kat sana, mlm2 mcm tu plak aku bole plak tutup wiser aku yg memang terbukti gelap itu, apa lagi, malam yg gelap jd gelita terus, tapi ngan gaya macho aku trus memecut moto aku dengan lagak rossi walaupun sbenarnya jarum meter takat 60km/h je. Tengah aku memulas minyak untuk menambahkan tujahan motor aku, tiba2 kereta depan aku kasi signal ke kiri, aku pon apa lagi, pecut la, risau gak aku, hafiz duk bonceng aku ni, elok2 lepas je kereta yg aku potong tu, tiba2.......

3 comments:

faaizz d. zul said...

tiba2?

ika gawus said...

pastu rim pon patah.. isy3... kn peche kn?

peche said...

mana ada sport ream patah...ish3 kak ika~

nnti aku sambung...hehe

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...