Pages

Thursday, July 21, 2011

MAlware dah hilang!



Assalamualaikum kawan2, malware yg serang blog ni dulu dah hilang rupanya. Macam2 dalam dunia siber ni yang aku tak paham. Tidak mengapalah, blog ni sekarang dah ok. Aku sekarang sibuk mempromosikan emas 1gram aku. Niat nak sedarkan orang ramai betapa pentingnya simpan emas ni, tapi nak cari untung pun ada, tapi sikit2 la kan =D. Memang tak banyak sangat yang aku amik, tambahan lagi dengan harga emas sekarang berada pada paras tertinggi dalam sejarah pula.


Jenis emas yang aku jual

Pada jangkaan awal aku ingatkan agak susah nak jual emas ni, aku pun saja nak cuba, "test market" orang kata, syukur alhamdulillah, dalam 2 minggu, 10 keping emas ni habis ditempah. Terkejut jugak aku, ini mungkin menunjukkan dah makin ramai yang sedar akan harta yang sebenar2 harta ini. Kata sheikh imran " kalau anda simpan duit dalam kertas, duit itu akan jadi kertas dinding, kalau simpan dalam bank, mereka akan tahu berapa yang anda simpan". Lebih kurang macam tu lah ayatnya. Kalau kawan2 semua ada duit lebih sikit tu, belilah emas, insyaAllah, tak rugi.

p/s : sekarang tengah keliru, nak sambung ke tak jual emas ni ye? emmm

4 comments:

faaizz d. zul said...

setelah sekian lamanya.


weh, igt tau, aku nak sekilo

peche said...

owrait, ko prepare je 170 ribu

Fina said...

bpe rm?? jual ems kot

faisal said...

RM 195, tapi dah sold out... =D, klau nak aku bole tolong dapatkan

Post a Comment

tengok juga yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...